dimecres, 8 d’abril del 2015

El dissabte 28 de Març es celebrava la carrera del Pont a Deltebre ( 10km ), anava amb la mentalitat de poder anar el máxim temps possible amb els "favorits" només arribar allí ja veiem que pujar al podi sera dificil, Llorenç, Sergi, Monteverde.. etc. La cursa es a la tarda-nit aixó fa que li doni un toc especial. Es dona la sortida i arribem al segon km i encara hi ha molta gent al grup de devant, uns 10, just amb aquell moment penso que s'ha de començar a eliminar gent i tiro del km 2 al 3 que es el tram mes dur de la carrera amb el pont de una pujada de 300m al baixar del pont, sol quedavem 3, Sergi H, LLorenç S i Jo. A partir de aquest moment el Sergi decideix posar un ritme alt per intentar que algu dels altres dos es quedi despenjat, pero van pasan els kms i ell segeix tirant i jo i el llorenç radera de ell. I arribem al km 9 Llorenç sen va jo el segeixo i Sergi trau forçes i també! quin crack! a falta de 500m Llorenç ja fa l'últim cambi i es aqui quan ens quedem sols jo i Llorenç, arribem a l'ultima recta de uns 100m i al sprint es casi impossible guanyar-lo i aixi va ser ell primer, Jo segon i Sergi H tercer.



Temps de 33:38.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada